زمان جاری : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 2:44 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 40
نویسنده پیام
matthew آفلاین


ارسال‌ها : 78
عضویت: 9 /9 /1391
تشکرها : 2

اخبار باشگاه و بازیکنان
لوسيو: از شرايطم در يووه راضي نيستم

لوسيو، مدافع برزيلي دنياي فوتبال در صحبت هايي از نارضايتي اش از شرايطي که در يوونتوس با آن مواجه شده صحبت کرده و به اين نکته اشاره کرده که در صورتي که در ترکيب اصلي تيم به کار گرفته نشود، اين تيم را ترک خواهد کرد.



اين مدافع 34 ساله که در بازار نقل و انتقالات تابستاني به عنوان بازيکن آزاد از اينتر جدا شد و به يووه پيوست هنوز نتوانسته جايي براي خود در ترکيب اصلي يوونتوس دست و پا کند و شنيده مي شود که سران وولفسبورگ تمايل زيادي دارد تا اورا به بوندس ليگا بازگردانند.

لوسيو که سابقه برتن کردن پيراهن بايرن مونيخ را نيز در کارنامه اش مي بيند در صحبت هايي به اشپورت بيلد گفته:« در حال حاضر کاملا ناراضي هستم. چون زياد در يوونتوس بازي نمي کنم. بازگشت به بوندس ليگا، گزينه اي جدي پيش روي من است. اوضاع در فوتبال آلمان خيلي منسجم و سازماندهي شده تر است. ليگ المان ليگي در حال رشد است و فوتبال خوبي در آلمان بازي مي شود. وولفسبورگ هم تيمي است که برنامه هاي بزرگي براي آينده دارد . اين تيم عملکرد خوبي دارد و گزينه خوبي پيش روي من است.»

اين درحالي است که لوسيو تا ژوئن سال 2014 با يووه قرارداد دارد.

جمعه 10 آذر 1391 - 03:04
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

theme designed for MyBB | RTL by MyBBIran.com