زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 10:13 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 12
نویسنده پیام
matthew آفلاین


ارسال‌ها : 78
عضویت: 9 /9 /1391
تشکرها : 2

نقل و انتقالات
عنايتي و جمشيديان به استقلال نزديک شدند

به گفته مديرعامل باشگاه استقلال بازيکنان تيم‌هاي مس کرمان و سپاهان به حضور در جمع آبي‌پوشان نزديک شدند.



با نزديک شدن به نيم فصل رقابت‌هاي ليگ برتر و آغاز زمان نقل و انتقالات ميان فصل شايعه حضور بازيکنان در تيم‌هاي مختلف به خصوص استقلال و پرسپوليس به گوش مي رسد.

بر همين اساس علي فتح‌الله‌زاده، مديرعامل باشگاه استقلال در خصوص موضوع خريد بازيکنان جديد براي آبي‌پوشان در نيم فصل دوم ليگ برتر به خبرنگار فارس گفت: با رايزني‌هايي که انجام داديم، يک بازيکن خارجي از هفته آينده به تمرينات استقلال اضافه مي‌شود. فعلاً در خصوص مليت اين بازيکن و نام او حرفي نخواهم زد تا حضور وي در ايران قطعي شود، فقط همين اندازه بگويم که اين بازيکن با فردي که نامش را رسانه‌ها منتشر کرده‌اند، تفاوت دارد.

وي در خصوص حضور بازيکنان ليگ برتري در استقلال در نيم فصل دوم گفت: دو سه بازيکن را مدنظر داريم که مقدمات کار آنها براي پيوستن به استقلال انجام شده و مشکلي براي انتقال آنها به تيم نخواهيم داشت.

مديرعامل استقلال در خصوص نام اين نفرات يادآور شد: پس از اضافه کردن عباس محمدرضايي به ترکيب تيم، بيشتر نظرمان روي احمد جمشيديان و رضا عنايتي هست. پس از اينکه حضور بازيکن خاجي در تمرينات را قطعي کرديم، به دنبال نهايي کردن کار داخلي‌ها هستيم.

وي در پايان گفت: در مجموع احتمالاً با حضور نفرات خارجي حدود چهار پنج بازيکن براي نيم فصل دوم به استقلال اضافه خواهند شد.


جمعه 10 آذر 1391 - 20:19
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

theme designed for MyBB | RTL by MyBBIran.com