زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 7:55 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 28
نویسنده پیام
matthew آفلاین


ارسال‌ها : 78
عضویت: 9 /9 /1391
تشکرها : 2

اخبار باشگاه و بازیکنان
شرايط ذوب‌آهن در نيم‌فصل دوم بهتر مي‌شود

مهاجم جديد تيم فوتبال ذوب‌آهن گفت: مطمئن باشيد شرايط تيم فوتبال ذوب‌آهن در نيم‌فصل دوم بهتر از گذشته مي‌شود.



محسن بياتي‌نيا با اشاره به پيوستنش به تيم ذوب‌آهن اظهار داشت: من پس از طي دوران محروميتم با آقاي کاظمي صحبت کردم و با توجه به اينکه دوست دارم بار ديگر عملکرد خوبي از خودم به نمايش بگذارم، به ذوب‌آهن پيوستم و مطمئنم شرايطم به زودي بهتر مي‌شود.

وي در مورد جايگاه ذوب‌آهن در جدول رده‌بندي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور ادامه داد: درست است که ذوب‌آهن در فصل جاري شرايط چندان مناسبي ندارد اما مطمئن باشيد اين تيم به دوران اوج خود باز مي‌گردد و شرايط اين تيم در نيم‌فصل دوم ليگ برتر فوتبال بهتر مي‌شود.

مهاجم سابق استقلال تهران ادامه داد: ذوب‌آهن از يک مربي خوب بهره مي‌برد که هرگز به جايگاه پايين جدول فکر نمي‌کند و به دنبال پيروزي در مسابقات مختلف است و مطمئنم شرايط اين تيم بهتر از گذشته مي‌شود.

وي در مورد شرايط بدني و آمادگي‌اش اضافه کرد: اگرچه من در يک سال گذشته با لباس هيچ تيمي به ميدان نرفته‌ام اما از نظر بدني وضعيت بسيار خوبي دارم زيرا هر روز تمرين مي‌کردم و اکنون از نظر بدني در شرايط بسيار خوبي هستم و مطمئن باشيد که همه متوجه آمادگي من مي‌شوند.


جمعه 10 آذر 1391 - 20:23
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

theme designed for MyBB | RTL by MyBBIran.com