زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 11:01 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 25
نویسنده پیام
matthew آفلاین


ارسال‌ها : 78
عضویت: 9 /9 /1391
تشکرها : 2

اخبار باشگاه و بازیکنان
بيات : هواداران صبور باشند

کاپيتان تيم فوتبال صباي قم از انگيزه بالاي بازيکنان صبا براي پيروزي در ديدار هفته پاياني ليگ برتر فوتبال برابر مس کرمان خبر داد.



محسن بيات تصريح کرد: ما تحت هيچ شرايطي در ديدار خانگي هفته شانزدهم ليگ برتر مقابل راه آهن نبايد بازي را واگذار مي کرديم، متاسفانه اسير روي بد فوتبال شديم و در حالي که فرصت هاي متعدد گلزني را ما داشتيم، راه آهن يک گل زد و بازي را برد.

وي که در ديدار برابر راه آهن شهر ري در غياب مرتضي کاشي بازوبند کاپيتاني صبا را بر بازو بسته بود، افزود: در ديدار با تيم فوتبال راه آهن شهر ري به هيچ عنوان چهره يک تيم بازنده را نداشتيم چون خوب بازي کرديم، ولي اين شکست را در بازي مقابل مس جبران مي‌‌کنيم.

هافبک تيم فوتسال صباي قم همچنين اظهار داشت: اين بازي يکي از بهترين مسابقات صبا در ليگ دوازدهم بود که سعي کرديم از فرصت‌هاي بازي نهايت بهره را ببريم ولي در روزي که از موقعيت‌هاي گل به خوبي استفاده نکرديم، بازنده از ميدان خارج شديم.

وي در مورد عملکرد صباي قم در ديدار هفته شانزدهم ليگ برتر فوتبال برابر راه آهن شهر ري اضافه کرد: در نيمه اول برتري خود را به حريف ديکته کرديم و بارها در موقعيت گلزني قرار گرفتيم اما فرصت‌ها به راحتي از دست رفت تا حسرت آن را بخوريم.

بيات اضافه کرد: روي اتفاقات غير قابل پيش‌بيني فوتبال، دروازه تيم ما در نيمه دوم اين ديدار حساس خانگي يک بار باز شد و همين امر سبب شد بازيکنان ما در نيمه دوم بيشتر براي جبران نتيجه تلاش کنند، اما همه کار کرديم الا گلزني و اميدوارم هواداران صبور باشند تا انشاءالله مقابل مس کرمان تلافي کنيم.

يکي از سه گلزن برتر تيم فوتبال صباي قم در ليگ دوازدهم ادامه داد:‌ در اين بازي نيز همانند دو ديدار قبل ضعف در استفاده از فرصت‌هاي گلزني سبب شد تا در هر حمله موثر از مقابل دروازه تيم حريف با دست خالي باز گرديم در حالي که در دقايق زيادي از بازي جريان مسابقه نيز در اختيار ما بود که از آن به خوبي استفاده نکرديم.

وي تصريح کرد: اين اتفاق سبب شد تا موقعيتي را که براي صعود به مکان هاي بالاي جدول رده‌بندي ليگ برتر را داشتيم با قرار گرفتن در مکان دوازدهم عوض کنيم، در نيمه دوم فشار زيادي را به حريف تحميل کرديم ولي معتقدم بسيار خوب بازي کرديم و مقابل تيم فوتبال راه آهن شهر ري شايسته باخت نبوديم.

گفتني است: تيم فوتبال صباي قم با قبول باخت خانگي به تيم راه آهن شهر ري يک پله در جدول رده بندي ليگ برتر نزول کرد و به مکان دوازدهم رفت تا روز دوشنبه سيزدهم آذر ماه در هفته پاياني دور رفت در کرمان به مصاف تيم مس اين شهر برود.

جمعه 10 آذر 1391 - 20:26
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

theme designed for MyBB | RTL by MyBBIran.com