زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 8:51 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 15
نویسنده پیام
matthew آفلاین


ارسال‌ها : 78
عضویت: 9 /9 /1391
تشکرها : 2

اخبار باشگاه و بازیکنان
قلعه‌نويي:دربازي بافولادحق ماباخت نبود

سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: در بازي با فولاد هم حق ما باخت نبود. مي‌توانستيم برنده باشيم و در زماني که حاکم بر ميدان بوديم بر خلاف روند بازي گل خورديم.



امير قلعه‌نويي در حاشيه تمرين امروز استقلال در جمع خبرنگاران گفت: بعد از باخت مقابل فولادخوزستان شرايط تيم ايده‌آل نيست اما با توجه به بضاعتي که داشتيم و مشکلاتي که وجود داشت بازيکنان ايثار کرده‌اند و تا اينجا آمده‌ايم. در بازي با فولاد هم حق ما باخت نبود. مي‌توانستيم برنده باشيم و در زماني که حاکم بر ميدان بوديم بر خلاف روند بازي گل خورديم.

در رشت بازي سختي مقابل داماش پيش روي داريم و تلاش مي‌کنيم که با امتياز بيرون بياييم، اگر چه در بازي با فولاد هم بازيکنان بازي خوبي مخصوصا در نيمه دوم از خود نشان داده‌اند.

وي در مورد مصدومان تيم استقلال گفت: جانواريو متأسفانه وضعيتش به آن شکل است. حنيف عمران‌زاده و هاشم بيک‌زاده تمريناتشان را از امروز با ما شروع کردند که وضعيت آنها تا فردا و پس‌فردا مشخص مي‌شود. از دکتر نوروزي هم تشکر مي‌کنم که زحمت زيادي مي‌کشد.

قلعه‌نويي در مورد اينکه ممکن است قهرماني نيم فصل را از دست بدهند گفت: مورينيو بعد از آنکه 4 بر يک از بنفيکا شکست خورد گفت به ياد ندارم در بازي دوستانه جامي گرفته باشم، من هم يادم نمي‌‌آيد که در نيم‌فصل به تيمي جام داده باشند.

بنابراين ما در تلاش هستيم تا در پايان ليگ به قهرماني برسيم و به موفقيت به بازي‌هاي آسيايي هم فکر مي‌کنيم.

سرمربي استقلال در مورد احتمال حضور احمد جمشيديان و رضا عنايتي در اين تيم گفت: هر بازيکني که قراردادش نهايي شد و در تمرين حضور پيدا کرد استقلالي مي‌شود. دو سه تا سرمربي هم با من تماس گرفتند و ما هم در تلاشيم که بازيکن جذب کنيم اما تا زماني که بازيکني مثل عباس محمد‌رضايي در تمرين استقلال حاضر نشود اسمي از بازيکني نمي‌آورم تا نگويند شعار تبليغاتي مي‌دهند.

وي در مورد انتخاب فدراسيون فوتبال ايران به عنوان برترين فدراسيون فوتبال آسيا گفت: 2 بحث دارم؛ اول اينکه هفت، هشت روز پيش در مصاحبه‌اي با خبرنگاران تلويزيوني گفتم که فدراسيون ما بهترين فدراسيون آسيا مي‌شود اما اين مصاحبه پخش نشد ولي مصاحبه من در مورد ليست جام باشگاه هاي آسيا 2 هزار بار پخش شد، اين است که مي‌گويم با من مشکل دارند. من حتي پيش‌بيني کردم که 3+1سهميه مي‌گيريم ولي اين مصاحبه‌هايم پخش نشدند. من با اي‌اف‌سي لابي دارم و همان‌طور که مي‌گويند تيم مطبوعاتي دارم!(با کنايه و خنده) بنابراين در آنجا هم لابي دارم.

سرمربي استقلال تاکيد کرد: افتخار اين مسئله فقط براي کفاشيان نيست اين افتخار متعلق به مجموعه کشور ايران است اما نبايد ما را گول بزند. در 5 سال ما 2 بار بهترين فدراسيون آسيا شديم، اين آمار است اما در واقعيت بايد نتيجه بگيريم. راه را نبايد گم کنيم تا به اهدافمان برسيم. برخي نسبت به اين افتخار موضع‌گيري مي‌کنند و مي‌گويند جاي تعجب دارد که چرا برترين فدراسيون شده‌ايم من مي‌گويم چرا بايد جاي تعجب داشته باشد. آنها که در اي‌اف‌سي به دنبال چنين مسئله‌اي نيستند ما هم نبايد راه را گم کنيم.

قلعه‌نويي در مورد اينکه کفاشيان گفته است توپ گرد است و عملکرد فدراسيون به نتايج تيم ملي مربوط نمي‌شود گفت: اينکه نبايد به نتايج توجه کرد کار درستي نيست، بارها گفته‌ام عملکرد يک مربي را علاوه بر نتايج با کارآيي او هم ارزيابي مي‌کنند. مثلا کاپلو با انگليس 4 گل از آرژانتين خورد اما فدراسيون فوتبال انگليس پيشرفت فوتبال را فداي يک نتيجه برد و باخت نکرد. فوتبال بالا و پايين، برد و باخت دارد و حرف کفاشيان شايد از اين منظر است. من که فني هستم آن را به طور فني بيان کرده‌ام اما کفاشيان که جزو بدنه فوتبال نيست آن گونه صحبت کرده است. بايد عملکرد آدم‌ها را فاز‌بندي کنيم و براساس آن تصميم‌گيري کنيم اينکه بگويند کي‌روش همين امروز برود درست نيست. من با تصميمات آني موافق نيستم. اگر ازبکستان را برده بوديم اکنون کي‌روش روي ابر‌ها بود و کفاشيان هم قهرمان ملي مي‌شد.نبايد افراط و تفريط داشته باشيم و همه چيز را لحظه‌اي ببينيم. مشکل مملکت ما در همه عرصه‌ها همين است.

وي ادامه داد: اکنون بايد به مديران فدراسيون هم آرامش بدهيم و سپس به تيم ملي بازيکنان و کادر فني آرامش داده شود. اکنون تغييرات در کادر فني درست نيست من به عنوان يک طرفدار فوتبال مي‌گويم.

بعد از بازي با کره جنوبي گفته‌ام هيچ پيشرفتي نداشته‌ايم ولي تصميمات آني را قبول ندارم.

سرمربي سابق تيم ملي در مورد اينکه کي‌روش گفته بود اگر به من دلار ندهند در بازي با ازبکستان نه خودم و نه دستيارانم روي نيمکت نمي‌نشينند گفت: اينها مسائل ريز است و مسائل داخلي است که به من ربطي ندارد. من در مورد مسائل و بحث‌هاي فني صحبت مي‌کنم.

قلعه‌نويي در مورد اينکه اکنون برخي باشگاه‌ها از بازي جوانمردانه سوء استفاده مي‌کنند و به شيوه کشورهاي عربي وقت‌کشي مي‌کنند گفت: بحث بازي جوانمردانه را در فوتبال گم کرده‌ايم. زماني که سر دو بازيکن به بهم مي‌خورد و بازي در شرايط عادي است و بايد توپ را به بيرون زد اما اکنون بازي جوانمردانه ابزار شده، بازيکن توپ را لو مي‌دهد و بعد خودش را به زمين مي‌اندازد تا حريف موقعيت ايجاد نکند. بازي جوانمردانه دکان شده است. بايد برداشت درستي از بازي جوانمردانه داشته باشيم.

جمعه 10 آذر 1391 - 20:33
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

theme designed for MyBB | RTL by MyBBIran.com