زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 7:42 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 19
نویسنده پیام
matthew آفلاین


ارسال‌ها : 78
عضویت: 9 /9 /1391
تشکرها : 2

نقل و انتقالات
کرانچار:چندبازيکن با تجربه جذب مي‌کنيم

سرمربي تيم فوتبال سپاهان گفت: قصد داريم براي حضور پرقدرت در جام باشگاه‌هاي آسيا بازيکنان نامي و با تجربه جذب کنيم.



زلاتکو کرانچار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: به سه بازيکن در سه پست مختلف تيم سپاهان نياز داريم تا بتوانيم نقاط ضعف تيم را برطرف کرده و با قدرت بيشتري در جام باشگاه‌هاي آسيا بازي کنيم.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا به کادر فني تيم هم فردي اضافه مي‌شود يا خير، تصريح کرد: در کنار من يک مربي بسيار خوب به نام محمود کريمي قرار دارد که به طور کامل از وي رضايت دارم، اما شايد تصميم به استفاده از يک مربي بدن‌ساز در ترکيب تيم بگيريم.

سرمربي تيم فوتبال سپاهان با اشاره به زمزمه‌هاي جدايي احمد جمشيديان از سپاهان تاکيد کرد: اين بازيکن هم مانند تمام بازيکنان تيم در بازي‌هاي مختلفي براي سپاهان به ميدان رفته و در برخي از بازي‌ها هم نيمکت‌نشين بوده، اما من به عنوان نخستين مسئول تصميم گيرنده تيم بايد جوابگوي نتيجه‌گيري تيم باشم و در نهايت اين نظر من است که بايد به اجرا گذاشته شود، هر چند ممکن است اين بازيکن از نيمکت‌نشيني ناراضي باشد.

وي با اشاره به استفاده از بازيکنان کمتر استفاده شده در ترکيب تيمش در ديدار برابر داماش گفت: آمادگي بالاي اين بازيکنان در تمرينات تيم ما را مجاب به استفاده از اين بازيکنان در ترکيب تيم کرد و اين بازيکنان نيز جواب اعتماد ما را به خوبي دادند.

کرانچار در پاسخ به اين سوال که چه فکري مي‌شود کرد تا سپاهان روند بردهاي خود را در نيم‌فصل دوم نيز حفظ کند و با افت مواجه نشود، افزود: اگر رقابت‌هاي فصل گذشته را به خاطر داشته باشيد، متوجه مي‌شويد که با وجود اختلاف امتيازمان با صدر جدول در نيم‌فصل دوم حداقل نوسان را با سپاهان طي کرديم و موفق شديم روند رو به رشد خود را حفظ کنيم.

وي تاکيد کرد: در صورتي ‌که در فصل جاري هم بتوانيم بازيکنان مدنظر خود را حفظ کنيم، به طور حتم مي‌توانيم نتايج بهتري را در ادامه رقابت‌‌هاي ليگ کسب کنيم.

سرمربي تيم فوتبال سپاهان در پاسخ به اين سوال که آيا بازيکنان اسمي براي جذب در نيم فصل دوم مدنظر سپاهان است يا بازيکناني که جوان‌ترند، تاکيد کرد: تا جايي که به بازيکنان جوان مربوط مي‌شود سعي مي‌کنيم، بازيکناني را جذب کنيم که در مکتب خود سپاهان پرورش يافته باشند، اما براي تقويت تيم در جام باشگاه‌هاي آسيا نياز به استفاده از بازيکنان با تجربه و اسمي هم داريم.

وي اضافه کرد: البته بازيکنان با تجربه را از هر نظر مورد ارزيابي قرار مي‌دهيم تا با تطبيق خودشان با شرايط تيم بتوانند به کمک سپاهان بيايند و در اين راه مسئولان تيم دست به کار شده‌اند تا بازيکنان مورد نظر ما را جذب کنند.


جمعه 10 آذر 1391 - 20:37
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

theme designed for MyBB | RTL by MyBBIran.com