زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 10:02 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 32
نویسنده پیام
matthew آفلاین


ارسال‌ها : 78
عضویت: 9 /9 /1391
تشکرها : 2

نقل و انتقالات
مشکل خانوادگي‌ام حل شوددرمس مي‌مانم

آقاي گل دوره‌هاي گذشته ليگ برتر مشکلات خانوادگي را دليل اصلي احتمال جدايي‌اش از مس کرمان دانست و گفت: اگر اين مشکلات حل شود مي‌مانم.



غلامرضا عنايتي در خصوص بحث حضورش در تيم استقلال و جدايي اش از مس کرمان ضمن بيان مطلب فوق گفت: هنوز وضعيتم مشخص نيست و به خاطر مشکل خانواگي که دارم بايد به تهران بروم.

وي با تشکر از هواداران مس که در اين 5-4 ماه از او حمايت کردند، افزود: برخلاف ميل باطني ام که دوست ندارم از مس جدا شوم اگر مشکلم حل نشود مجبورم به همکاري ام با اين تيم پايان دهم .

مهاجم تيم مس کرمان در پاسخ به اين سئوال که آيا واقعا مشکلات خانوادگي دليل جدايي شما از مس است يا بحث حضور در استقلال عامل اين جدايي است، اظهار داشت: استقلال يکي از انگيزه هاي من است اما در حال حاضر شرايط خوبي در مس دارم و اگر مشکلم حل شود در اين تيم مي مانم اما نمي خواهم اتفاقي بيفتد که نه به سود من باشد و نه به سود مس.

وي تصريح کرد: اينکه بخواهم با توجه به مشکلاتي که دارم در مس بمانم، هم به ضرر من خواهد بود هم به ضرر مس. به همين دليل اگر مشکلات حل نشود با مديران باشگاه براي جدايي مذاکره خواهم کرد.

عنايتي پيروزي تيم مس مقابل گهر دورود را بسيار ارزشمند دانست و در پايان گفت: خدا را شکر در اين بازي به سه امتياز رسيديم و چند پله در جدول رده بندي صعود کرديم که اميدوارم اين روند ادامه داشته باشد.

جمعه 10 آذر 1391 - 20:39
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

theme designed for MyBB | RTL by MyBBIran.com