زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 11:54 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 14
نویسنده پیام
matthew آفلاین


ارسال‌ها : 78
عضویت: 9 /9 /1391
تشکرها : 2

رونالدو: تا پايان قراردادم در مادريد مي‌مانم
ستاره پرتغالي رئال مادريد اعلام کرد که تا پايان قراردادش در پايتخت اسپانيا ماندني خواهد بود.



کريستيانو رونالدو امروز خبرهاي متفاوتي را براي باشگاهش داشت.

رونالدو در گفت‌و‌گويي که با فيفا انجام داد، هدف خود را به پايان بردن قراردادش
در رئال مادريد عنوان کرد اما از تکذيب حضورش در باشگاه ديگري پس از پايان
قراردادش امتناع کرد.

اين مصاحبه در زماني انجام شد که رئال مادريد بدون ستاره پرتغالي مقابل تيم قعرجدولي اوساسونا با نتيجه تساوي بدون گل متوقف شد.

پس از اين نتيجه روزنامه آس در يک نظرسنجي از هواداران خواست تا نظر خود را
در مورد اولويت تمديد قرارداد با رونالدو بيان کنند که 70 درصد شرکت‌
کنندگان با آن موافق بودند.

رونالدو در اين گفت‌و‌گو اظهار داشت:
مي‌خواهم قراردادم را در رئال مادريد به پايان برسانم. در اين باره شفاف
هستم اما نمي‌دانم پس از آن چه اتفاقي خواهد افتاد.

رونالدو با وجود انتقادهاي اخير از ژوزه مورينيو به دليل اختلاف 18 امتيازي با صدر جدول به
دفاع از وي پرداخت و گفت: مطمئنم که مورينيو هميشه بهترين‌ها را براي
باشگاه مي‌خواهد و تا پايان از او دفاع مي‌ کنم. همه ما که در تيم او هستيم
اين را مي‌دانيم. من فکر مي‌کنم او بهترين مربي دنيا است، تجربه زيادي
دارد و همه افتخارات را به دست آورده است.

مورينيو با پورتو و اينترميلان ليگ قهرمانان اروپا را فتح کرده است و قهرماني در اين مسابقات اکنون مهم‌ترين هدف اين فصل مادريد است.

رونالدو با بيان اينکه در ديدار رئال با منچستر يونايتد در مرحله يک‌هشتم هيچ تيمي
از پيش برنده نيست، افزود: تمام هواداران مادريد مي‌خواهند ما براي دهمين
بار قهرمان شويم و همه ما اين را مي‌دانيم. ما سال گذشته در نيمه‌نهايي
مقابل بايرن‌مونيخ شکست خورديم و اين بسيار ناراحت‌کننده بود اما اين بار
اين فرصت را داريم که انتقام خود را بگيريم هرچند که بايد با منچستريونايتد
بازي کنيم.

وي خاطرنشان کرد: فکر مي‌ کنم فشار بيشتري بر روي ما
نسبت به منچستريونايتد وجود دارد و من فکر مي‌کنم اين به خاطر آن است که ما
بر روي کسب دهمين قهرماني تمرکز کرده‌ايم. اين اضطراب ايجاد مي‌ کند و هر
لحظه مي‌توانيد اين استرس را احساس کنيد.

دوشنبه 25 دی 1391 - 23:33
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

theme designed for MyBB | RTL by MyBBIran.com