زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 7:55 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 13
نویسنده پیام
matthew آفلاین


ارسال‌ها : 78
عضویت: 9 /9 /1391
تشکرها : 2

لمپارد: باید در استمفوردبریج هم مانند دیدارهای خارج از خانه بازی کنیم



فرانک لمپارد، هافبک چلسی، از هم تیمی هایش خواست نمایش خوب شان در خانه استوک را در استمفوردبریج هم تکرار کنند.

دو گل به خودی از جاناتان والترز و گل های ادن آزارد و لمپارد، پیروزی 4-0 چلسی در ورزشگاه بریتانیا را رقم زد. این در حالی است
که آبی ها در آخرین دیدارشان در خانه، مقابل کوئینزپارک رنجرز 1-0 شکست خورده بودند. لمپارد امیدوار است که تیمش در دیدارهای خانگی هم بهترین نمایش ها را ارائه بدهد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" در حال حاضر، ما در دیدارهای
خارج از خانه بهتر کار می کنیم. نتایج به تنهایی بازگو کننده این مسئله است
اما با در دیدار چهارشنبه شب مقابل ساوتهپتون شرایط را تغییر بدهیم.

باید شروع سریعتری داشته باشیم و جابجایی ها و پاسکاری های
مان مانند دیدار مقابل استوک باشد.ما می توانیم به شیوه متفاوتی بازی کنیم و
این کار را در دیدارهای خارج از خانه به خوبی انجام می دهیم. فکر می کنم
هواداران در دیدار بعدی این را خواهند دید. باید این طور بازی کنیم.

من از اینکه از استانداردمان پایین تر بیاییم متنفرم. ما برای قهرمانی در لیگ باید تلاش کنیم وگرنه یک سال ضعیف دیگر را خواهیم داشت."

لمپارد با گلی که مقابل استوک به ثمر رساند، با 194 گل، به دومین گلزن برتر باشگاه چلسی تبدیل شد و تنها 8 گل دیگر برای پشت سر گذاشتن بابی تامبلینگ فاصله دارد.

" با هر گلی که به ثمر می رسانم، همه این مسئله را متذکر می شوند و این
چیزی است که من از آن احساس غرور می کنم. دوست دارم نمایش هایی مانند دیدار
با استوک ارائه بدهم و اگر بتوانم تا آخر فصل به همین روند ادامه بدهم،
خیلی راضی خواهم بود."

سه شنبه 26 دی 1391 - 14:24
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

theme designed for MyBB | RTL by MyBBIran.com