زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 9:36 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 22
نویسنده پیام
matthew آفلاین


ارسال‌ها : 78
عضویت: 9 /9 /1391
تشکرها : 2

دونادونی: تماسی با میلانی ها نداشتم



روبرتو دونادونی، سرمربی پارما، اعلام کرد رد کردن پیشنهاد میلانی های برایش کار آسانی نیست.
نتایج این فصل میلان انتقادهای زیادی را از ماکسی آلگری به همراه داشته و از دونادونی به عنوان یکی از گزینه های احتمالی جانشینی آلگری نام برده می شود.

این هافبک سابق روسونری تاکید کرد که تاکنون تماسی با مدیران این باشگاه نداشته اما تایید کرد که اگر آنها علاقه مند به
خدمت گرفتن او باشند، حاضر است با آنها مذاکره کند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" هیچ تماسی با میلانی ها نداشتم اما اگر آنها تماس بگیرند، به آنها پاسخ خواهم داد.

من به تازگی قراردادم را با پارما تا سال 2015 تمدید کردم؛ می خواهم با این
تیم پیشرفت کنم اما نمی توانم جاه طلبی هایم را پنهان کنم."

سه شنبه 26 دی 1391 - 14:27
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

theme designed for MyBB | RTL by MyBBIran.com