زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 7:42 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 7
نویسنده پیام
matthew آفلاین


ارسال‌ها : 78
عضویت: 9 /9 /1391
تشکرها : 2

طعنه ریو فردیناند به چلسی و سیتی به خاطر ناکامی در جذب گواردیولا



ریو فردیناند، مدافع باتجربه منچستریونایتد، معتقد است نداشتن برنامه های بلند مدت و تاریخچه نه
چندان بزرگ باشگاه های چلسی و منچسترسیتی موجب شد تا پپ گواردیولا هیچ یک
از این دو باشگاه را به عنوان مقصد جدیدش انتخاب نکند.

سرمربی سابق بارسا که در دوره 4 ساله حضورش در این باشگاه، 14 جام مختلف برای آبی و اناری ها کسب کرد، بعد از
جدایی از این باشگاه تصمیم گرفت برای مدتی استراحت کند اما روز گذشته به طور رسمی اعلام شد که او از فصل آینده هدایت بایرن را برعهده خواهد گرفت و جانشین یوپ هاینکس در آلیانس آره نا خواهد شد.

او در صفحه توئیترش نوشت:" خبر رفتن گواردیولا به بایرن واقعا شوکه کننده بود.از آن زمان دارم فکر می کنم چرا
او چنین تصمیمی گرفت...ثبات، سازماندهی، یک قدرت در چمپیونزلیگ. پول برای سرمایه گذاری، تاریخچه، زمان برای انجام برنامه ها. فکر می کنم او به خاطر این چیزها بایرن را انتخاب کرد. فکر می کنم او در بقیه باشگاه هایی که به دنبالش بودند، همه این چیزها را با هم به دست نمی آورد."

پیوستن گواردیولا به بایرن، به ویژه برای مدیران چلسی بسیار ناامید کننده بود. آنها که دو ماه قبل دی متئو را
اخراج کرده بودند، امیدوار بودند در پایان فصل، گواردیولا را جانشین رافا بنیتس کنند.

جمعه 29 دی 1391 - 09:20
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

theme designed for MyBB | RTL by MyBBIran.com