زمان جاری : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 9:39 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 32
نویسنده پیام
matthew آفلاین


ارسال‌ها : 78
عضویت: 9 /9 /1391
تشکرها : 2

خلعتبري: به گردان گفتم نرو پرسپوليس / پرسپوليسي ها من را دور زدند
محمدرضا خلعتبري پيش از آغاز رقابت هاي ليگ برتر از پرسپوليس پيشنهاد داشت و حتي وي تا پاي امضاي قرارداد با سرخ پوشان هم رفته بود اما بنابه دلايل نامشخص رويانيان از جذب اين ملي پوش منصرف شد.



محمدرضا خلعتبري مهاجم سرعتي سپاهان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: زماني که در امارات بودم سردار رويانيان و سعيد شيريني به ديدنم آمدند و با من مذاکره کردند و به توافق رسيديم، اما وقتي که به تهران آمدم
تا با سرخ پوشان قرارداد ببندم مسئولان باشگاه من را پيچاندند.

وي افزود: از انتخاب تيم سپاهان خيلي راضي و با بازيکنان اين تيم راحت هستم و خوشحالم که به جمع زردپوشان ملحق شدم.

خلعتبري در خصوص ضعف سپاهان در بازي هاي نيم فصل دوم گفت: يکي از خصوصيات فوتبال همين است که يک تيم نيم فصل را خوب شروع مي کند و تيم ديگري نيم فصل جديد را بد آغاز مي کند.

مهاجم ملي پوش سپاهان خاطرنشان کرد: شک نکنيد سپاهان قهرمان ليگ خواهد شد و ما کاري به استقلال نداريم چون هدفمان قهرماني در ليگ برتر است.

دوشنبه 02 بهمن 1391 - 10:57
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

theme designed for MyBB | RTL by MyBBIran.com